.comment-link {margin-left:.6em;}
My Photo
Name:
Location: Hong Kong

普通人

Saturday, February 19, 2005

林伯走了

林百欣逾10億打造亞視黃金十年

亞視永遠名譽主席林百欣昨日病逝,其當年愛將大姐明林建明接獲林伯死訊時,傷心得當場落淚,並為未能到醫院見林伯最後一面感到遺憾。而林伯掌管亞視的十多年間,多番創下佳績,令無線變陣迎戰 。

亞視永遠名譽主席林百欣昨日在瑪麗醫院逝世,靠成衣生意起家的林伯,八八年進軍娛樂圈,與鄭裕彤聯手以四億元購入亞視三分一股份,積極開拓其亞視王國,並在九四年成為亞視最大股東,至九八年才將大部份股權出讓。亞視在八八年至九八年林伯期間,花了逾十億創下不少驕人成績,打破無線慣性收視,其中《今日睇真D》便是當中最成功的例子,而《睇真D》開國功臣、亦是林伯生前最疼錫的藝人林建明(大姐明),昨日在尖沙嘴開會期間接獲林伯死訊時,心情悲痛不已,她憶及當年林伯種種,禁不住即場落淚。大姐明說:「聽到呢個消息真係好難過,林伯開始run亞視時,好想搞好電視,所以佢肯畀人作新嘗試,好肯接納唔同意見,當年我過檔亞視主持《今日睇真D》就係一個成功例子。林伯為人好親切,我記得當年每逢過年,我o地成班藝員最鍾意同林伯拜年,知道林伯鍾意食魚柳包,大家就買埋魚柳包同佢拜年,而且重成日搵佢笨,呢頭同佢完利是,轉頭又同佢過,林伯雖然知道,但都一樣咁開心派利是畀我 。」

林百欣在八八年向邱德根買入亞視後,十餘年間估計蝕了逾十億,最後更要將部份股權賣給封小平及劉長樂。雖然亞視多年來一直處於劣勢,加上無線的慣性收視,可以說是捱打狀態,不過亞視亦有不少代表作,其中林伯擔任行政總裁一職期間,九五年是最風光的一年,能與無線爭一日之長短,迫到友台頻頻變陣。

屢創佳績多次痛擊無收視亞視憑資訊節目《今日睇真D》,令無線急急跟風推出形式近似的《城巿追擊》,而《今》的「解剖外星人」,引起全城轟動,收視平均有二十九點,奪得百分之六十六的收視率,創造了歷史性新高,可以說是贏了無線漂亮的一仗。另外,九五年無線和亞視鬧出「雙包案」,亞視播映的《包青天》收視亦接近二十點,同年亞視高薪挖走無線藝員鄧萃雯、陳秀雯和商天娥合演的《再見艷陽天》,亦大受觀眾歡迎,平均收視高達十五、六點,無線臨時要抽調《真情》以作對撼,甚至連卡通片《蠟筆小新》亦奪得超過二十點的高收視,更成為城巿話題。而另一亞視的代表作,是八九年推出、由蔡瀾、倪匡和黃霑主持的清談節目《今夜不設防》。

亞視眾星憶舊老闆堅毅勤奮

林百欣當年雖然身為亞視大老闆,但在員工面前毫無架子,曾為林伯效力的藝人,昨日接獲林伯病逝消息時均深感哀痛,感慨萬分,亞姐冠軍出身的羅霖讚揚林伯為人勤奮,更認為香港人應向他學習,遇困難不要放棄。

羅霖:林伯係一個好親切同勤力長者,返工返足七日,佢成日都提點我要勤力工作,香港人都應該有林伯精神,要勤力工作,遇到困難唔好放棄。我最敬重佢做好多善事,捐錢係億億聲,人成日話佢慳,其實佢慳自己唔慳人,我以前亞視台慶同新春團拜時陪林伯身邊,好多藝人成日返轉頭幾次利是,林伯係知,不過佢都派完又派。

陳煒:我以為林伯割膽石同跌親,唔知道咁嚴重!林伯平時都有做運動,年一齊去馬場,佢行得重快過我。林伯為人冇階級觀念,鍾意同人分享心得同意見,記得有次我同林伯講話想台灣做美容生意,林伯即刻話好,重話台灣三溫暖搞得好好。

杜汶澤:我一出道就同林伯打工,依家就同佢個仔林建岳打工,真係好巧合。我覺得林伯好勤力,無論佢幾忙都好,佢都會抽時間出席function。

張文慈:林伯係一位好好老闆,佢好體貼同照顧員工,試過跟佢返潮州公幹,佢好關照我。我好欣賞呢位長者工作既魄力同毅力,凡事親力親為,我祝福佢離去時可以舒舒服服,去一個好開心既地方。

尹天照:好愕然,好唔開心,林伯好有魄力,我好佩服佢,而佢對員工好好,我咁講相信好多員工都會認同。

陳啟泰:佢係一個事事親力親為老闆,我覺得好可惜。

劉錫賢:我初初入亞視做婦女節目時,一路以為冇乜人識自己,有次林伯出席亞視活動,佢竟然猛問肥仔賢o係邊,原來佢有睇我做節目,估唔到佢咁好記性,連婦女節目都有睇,令我好感動。

李香琴:我同林伯生日只差一日,所以每年林伯生日,都會叫埋我一齊慶祝,林伯過生日我都有出席。幾個星期前我都有同林伯見面,佢好精靈好精神,重以為佢大步檻過,點知冇幾耐就入醫院。

黎燕珊:林伯一直都好支持當年亞姐所辦仁美清聚,當年亞姐月薪只得幾千蚊,曾經有亞姐向林伯提出苦況,林伯即時眼有淚光話:「咁慘?我有商場舖位未租出,不如用來做休息間啦!」雖然亞姐其實想要求有服裝津貼或者加人工,但林伯一番心意都令大家感動。而林伯同佢朋友不時都有商場剪綵活動安排亞姐同藝人出席,好多時都係林伯自掏腰包封利是畀藝人。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home